2015. május 14., csütörtök

Kókuszos krumpli bazsalikomos paradicsomszósszal

A nagy kihagyás után valami nagyon ütős kajával akartam újra berobbanni. Már jó pár hónapja ott ücsörgött a kamra polcán egy zacskó kókusz. Eredetileg kókuszos kocka készült volna belőle, de aztán valahogy elfelejtődött. Ezúttal nem menekült. 

Azt már napközben kiagyaltam, hogy összeboronálom a kókuszt meg a krumplit. 
Szokásomhoz híven minden alapanyagot bekészítettem és nekiláttam.
A krumplit megfosztottam a héjától, sós vízben addig főztem, amíg már puhulni kezdett. Közben a paradicsomokat felszeleteltem, egy kis edényben összerottyantottam, ízesítettem sóval és bazsalikommal. 
A fokhagymát meg a leszűrt krumplit adagonként megpirítottam kis olajon. A legvégén fűszereztem. Szórtam rá kókuszt bőségesen, őrölt chillit, sót. 


A ma esti vacsi a fura ízpárosítás ellenére nagyon jó döntésnek bizonyult. 

Felhasználtam hozzá: krumplit, fokhagymát, 3 közepes paradicsomot, kis olajat, sót, kókuszt, fűszereket.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése