2013. január 27., vasárnap

Mézeskalácsos pohárkrém

Egy jó nagy adag mézeskalács maradt meg az ünnepekről, amit nemrég fedeztünk fel. Sokáig eláll, így ezzel nincs is semmi gond. (Most, hogy előkerült olyan sokáig már nem fog elállni...)
A múltkori pohárkrém sikerén felbuzdulva ismét alkottam. A mézeskalácsokat apró darabokra vágtam, és a pohár aljára tettem. Vékony banánszeletekből jött rá a második réteg. Vanília pudingot főztem, és azt még forrón ráöntöttem. Mandarin darabokat dobáltam a pudingba, és étcsoki reszelékkel bőségesen megszórtam.
Körülbelül 10-15 perc alatt már kész is volt. Nem vártuk ki, hogy teljesen kihűljön, így még lanygos volt, mikor elkanalaztuk. Nyamm-nyamm!

Hozzávalók 2 személyre:
  • egy csomag vaníliás pudingpor
  • fél liter tej
  • 2 és 1/2 ek cukor
  • 6-7 mézeskalács
  • 1/2 banán
  • 1 mandarin
  • reszelt étcsoki

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése