2013. április 27., szombat

Tavaszi lúgosító káposztasaláta

Nagyon egyszerű elkészíteni, és akár önmagában is fogyasztható, de köretként is megállja a helyét. Nem egy sok összetevős kulináris csoda, pikk-pakk elkészül.

Hozzávalók:
  • egy negyed káposzta
  • 1 paprika
  • egy fél hagyma
  • 2 gerezd fokhagyma
  • 2 ek olíva olaj
  • fél citrom leve
  • 1 tk méz
  • bors
  • petrezselyemzöld

A káposztát, a hagymát és a paprikát hajszálvékonyra felvágtam. Egy külön kis tálban kevertem össze a pépesített fokhagymát a citromlével, a mézzel és az olajjal. Ráöntöttem a julienre vágott zöldségre és jól elkevertem, hogy mindenhova jusson belőle. Sóval, borssal és apróra vágott petrezselyemmel ízesítettem. Miután minden komponens a tálba került, fél órára a fagyasztóba tettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése