2013. augusztus 1., csütörtök

Kukoricás-paradicsomos rizs szőlős csirkehússal, lime darabokkal

Elterveztem, hogy valami nagyon extra kaját fogok összedobni. Hát sikerült is. Kiszúrtam a szőlőt meg a lime-ot, és összepárosítottam a csirkehússal. Mivel krumpli épp nem volt otthon, ezért köretként rizst készítettem mellé.
A rizst előbb a szokásos módon elkészítettem, majd hozzákanalaztam egy kis kukoricát (konzervből) és felszeletelt paradicsomot, majd hagytam párolódni fedő alatt.
A csirkét kis olajon megpirítottam és hozzáadtam a szőlőt, majd a legvégén a lime darabokat is.
A lime-al érdemes odafigyelni, mert könnyen keserű lesz tőle a kaja, ha a fehér hártya is rajtamarad. A szőlőt és a paradicsomot is héjastól adtam hozzá, de ha több időm is lett volna, akkor lehet, hogy elpepecselek a hámozgatással.
A nagy melegre való tekintettel hamar elfogyasztottuk, de nem is nagyon ellenkezett a pocakunk ellene.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése