2013. május 23., csütörtök

Kukoricaleves

Nem tudom, ki hogy van vele, de én a jó idő beköszöntével gyakrabban kívánom a leveseket, mint a különféle főételeket.
Utóbbi időben elég gyakran készítettem különféle leveseket. Ezúttal a kukoricából készült levessel kísérleteztem.


Elkészítése:
  1. a hagymát megpucolom és apró kockákra vágom
  2. a vajat és az olajat felmelegítem és a hagymát megdinsztelem
  3. hozzáadom a konzerv kukoricát (a leve nélkül) és felöntöm vízzel
  4. kb 15-20 percig főzöm, majd hozzáöntöm a tejszínt és botmixerrel krémes állagúra pépesítem
  5. legvégén vegetával, borssal ízesítem

Hozzávalók:
  • 50 dkg kukorica (konzerv)
  • 2 nagyobb vöröshagyma
  • 1 ek olaj
  • 1 ek vaj
  • 2 l víz
  • 2 dl tejszín
  • vegeta
  • bors

   Gyors, könnyű, nyári leves. Hidegen is fogyasztható, de különben is érdemes a hűtőben tárolni, mert a melegben könnyen megromlik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése