2012. augusztus 23., csütörtök

Gyümölcs a gyümölcsben

Mint már említettem az előző bejegyzésben, éppen fogyókúrázunk. A tegnap gyümölcs napunk volt, ami annyit tesz, hogy gyümölcsöt gyümölccsel lehet enni, de más semmit. Viszont valahogy minden nap azt kívánom, amit épp nem lehet enni, így sült húsokról, levesekről, sütikről álmodoztam a tegnap is. És mire hazaértem a villamossal, már meg is született a fejemben az ebéd.
Fogtam két nagyobb almát, levágtam a kalapját, és kikanalaztam a belsejét. Betettem a sütőbe. Mialatt az alma odabent szaunázott, őszibarackot, sárga- és görögdinnyét vagdostam egy öblös tálba, majd botmixerrel pépesítettem (a botmixer miatt kellett az öblös tál, hogy ne fröcsögjön mindenfele a gyümölcslé).
A pépre szórtam egy kevés cukrot (muszáj volt kicsit bűnözni az íze miatt, de valószínűleg anélkül is finom), őrölt fahéjat is jó bőségesen, és jól elkavartam a gyümölcspürével, amit betettem pár percre a hűtőbe. Közben az almáim is megpuhultak, így csak az alma belsejébe kanalaztam a hideg fahéjas gyümölcspépet és belenyomtam az alma kalapját.
Nem lett nagy adag, tekintettel a diétára, de a fahéjas, hideg gyümölcspéppel töltött alma telitalálat volt. Mi sem bizonyítja jobban, mint az, hogy két perc alatt elfogyott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése