2012. október 15., hétfő

Mentás - sajtos gomba sonkával

A minap valami könnyű és egyszerű vacsit szerettem volna összedobni. Alapnak volt két csomag csirkemell sonka és egy kis gomba, amit előzőleg a Lidl-ben vásároltunk. Konkrét kaja-ötletünk még nem volt, de a gomba egy nagy kedvenc, így abból bármikor össze tudunk dobni valamit.
Miközben a gombát pucoltuk, ismét kiagyaltam egy jó kis vacsinak valót. Alapos mosás után apróra felkockáztam a kalaposokat és 3 kisebb fej hagyma és kis olaj társaságában feltettem pirulni. Közben egy kisebb lábosba egyenként beledobtam a sonkaszeleteket. Mindkét felét kis olajon picit megpirítottam, így végül úgy nézett ki, mint egy kis tál.
A gomba időközben megpuhult, sót, borsot és friss mentalevelet kevertem hozzá, és minden kis sonka-púp közepébe kanalaztam belőle, majd reszelt sajttal tálaltam.
Ahhoz képest, hogy mindössze hat vagy hét sonkacsodám lett (természetesen el is fogyott mind), igencsak laktató volt. 

2 megjegyzés:

  1. mm..
    de az lemaradt, hogy a sonka kalapkákat nem csak serpenyőben sütötted, hanem serpenyőnyi olajban.

    VálaszTörlés