2012. október 3., szerda

Spagetti konzervből

Van az úgy, hogy hiányzik ez vagy az a hozzávaló, esetleg alapanyag. Hiába, ha nincs előre kiagyalva, hogy mit is főzünk, megtörténik. Ilyenkor kell előrukkolni valami használható ötlettel.
Egyik ilyen sufnituning ez a spagetti. A tésztát hagyományosan kifőztem olajos-sós vízben, és kis hagymán elkezdtem egy fél konzerv löncshúst pirítani. Mialatt rotyogott, paradicsompürét, ketchupöt és piros aranyat jól összekutyultam egy kis tálban, adtam hozzá petrezselymet, bazsalikomot, sót, borsot. És ráborítottam a húsra, aztán hagytam, hogy ismerkedjenek. Forgattam és kavargattam, hogy a kis feltétem le ne égjen.
Még nekem is meglepetés volt a végeredmény, mert amikor belefogtam, még nem tudtam, hogy mi is sül ki belőle. Kis sajttal nyakon borítottam a húsos-paradicsomos tésztát és készen is volt.
Nem azt mondom, hogy jobb, mint az eredeti bolognai spagetti recept, de egy próbát megér. Kicsit házi, kicsit szokatlan, kicsit más, de jó kis fogás kerekedhet belőle alkalomadtán.

1 megjegyzés: