2012. október 12., péntek

Mustáros - szezámmagos csirke

Kedvesemmel főzőcskéztünk a minap, és egy kisebb darab csirkemell megmaradt. Felajánlottam, hogy nem hagyom kárba veszni, kitalálok egy jó kis receptet hozzá.
Felkockáztam a húst, egy nagyobb fémtálba tettem, hogy kényelmesen elférjen. Mustárral jó bőségesen nyakon öntöttem, megszórtam köménymaggal is és betettem a hűtőbe pár órára. Mikor eljött az idő, két kisebb hagymát szeletekre vágtam és egy kis olajon feldobtam a tűzre. Mikor már pirulni kezdett, ráborítottam a mustáros csirkét, és sűrű kavargatás közepette hagytam, hogy megpuhuljon a hús. Mikor már puha volt, szezám- és köménymagot is tettem rá, és addig sütögettem a serpenyőben, amíg már a hús is pirulni nem kezdett.
Rizzsel fogyasztottuk, de a krumplit is elviseli, vagy akár zöldségragut vagy zöldségsalátát is. A mustár miatt kicsit savanykás lett az íze, de a kömény és a szezámmag jól feldobja az ízeket. Hamar elkészíthető, és viszonylag kevés hozzávalóval.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése