2012. október 25., csütörtök

Bazsalikomos virsli tésztával


Szükségeltetik az elkészítéshez:
  • egy fej hagyma
  • egy cikk fokhagyma
  • két szál virsli
  • tészta
  • 2 paradicsom
  • 1 fél tv-paprika
  • pirospaprika
  • bazsalikom
Egy kisebb fej hagymát és egy cikk fokhagymát kis olajon elkezdtem pirítani. A tűzhely mellett állva egy vágódeszkán előbb felszeleteltem a két szál virslit, mikor a hagyma már pirulni kezdett, akkor rádobtam a virslikarikákat. Hagytam puhulni, sülni, kavargattam, közben felvágtam a két paradicsomot, és az is a kis edénybe került, majd a paprikát is felszeleteltem és azt is hozzákevertem az épp bőszen rotyogó és illatozó feltétre. Pár perc után bazsalikomot, sót és pirospaprikát szórtam rá és jól összekutyultam, hogy mindenhova jusson belőle, majd addig kavargattam, amíg a virslin kívül minden mártás-szerűvé nem szelídült. Más dolgom nem is maradt, mint a tésztára (amit előtte olajos-sós vízben puhára főztem) szedni és jól megenni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése