2012. november 20., kedd

Almás - kókuszos csirke krumplipürével

A harci feladat: vacsikészítés

Adott volt egy adag csirkehús, de mivel ezúttal nem a hagyományos, megszokott ízvilágot szerettem volna összehozni, ezért úgy döntöttem, hogy most kicsit almás, jó édes, enyhén kókuszos feltétet készítek. Csak a legvégén jutott eszembe, hogy a kedvesemnek a kókusz nem kimondottan a kedvence. Mégis úgy gondolom, hogy sikerült olyan vacsit összedobnom, ami ízlett neki is. Már csak azért is mert repetázott, és többször is elismerően hümmögött. Ami engem illet, nekem teljes mértékben "bejött", annak ellenére, hogy a sós ízek közelebb állnak hozzám. 


Hogyan készült:

Két közepes hagymát apróra felkockáztam, egy kisebb tepsibe olajat öntöttem, aztán szépen rásepertem a hagymát. A csirkehúst is kisebb kockákra vágtam, és szépen eloszlattam, majd megszórtam pici sóval, borssal, de csak épp lehelet vékonyan, majd jó bőségesen cukorral (eredetileg mézzel terveztem meglocsolni). Három almát meghámoztam, majd lereszeltem és ráterítettem a lecukrozott húsdarabokra. Az almarétegre szórtam a kókuszreszeléket, mazsolát és még egyszer megszórtam cukorral. A tepsit alufóliával lefedtem, és fél órán keresztül így sült-párolódott. Majd levettem az alufóliát és még egy fél órán át sütöttem. Közben átforgattam, hogy picit meg is piruljon a csibehús. Krumplipürével tálaltam.



Küldetés teljesítve.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése