2012. november 20., kedd

Sült krumpli chilis - szezámmagos bundában kukoricasalátával

Imádjuk a krumplis kajákat, de a sült krumpli az örök kedvenc. Akár hagyományosan, akár parasztosan, akár fűszeresen, a lényeg, hogy képtelen vagyok ellenállni. Így nálunk üzemi mennyiségben fogy.
Most kicsit megbolondítottam egy kis bundával. Előtte sós vízben félpuhára főztem, majd átforgattam a szokásos módon lisztbe, tojásba és prézlibe. A prézlibe tettem chiliport és szezámmagot, a tojásba sót. Forró olajban (történetesen fritőzben) pár perc alatt elkészült. 
A másik nagy kedvencünk, a kukoricasaláta is életre kelt eközben a tálban. A korábban már említett módon a töltött tojás receptjénél tejfölből, majonézből és mustárból meg egy kis frissen őrölt borsból jó kis krémet dobtunk össze, ebbe pottyantottuk bele a kukoricakonzerv tartalmát, és jól összekutyultuk. 
Mindkét fogás külön-külön is megállná a helyét, de így együtt még finomabb. Feltétet ezúttal nem készítettünk mellé, de natúr szelethez, vagy sült húshoz kiváló köret lehetne.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése