2012. november 14., szerda

Sajtos zöldség párizsi ágyon szezámmagos tört krumplival

Valami egyszerű és mégis különleges vacsit szerettem volna összedobni kevés hozzávalóval. Az elképzelésem ezúttal már előre megvolt, csak megvalósításra várt.
Először két hagymát, 3 kisebb paradicsomot, pár szem gombát és 1 kis kaliforniai paprikát aprítottam fel. Ezalatt a krumpli sós vízben puhult. A hagymát kis vajon, kis serpenyőben megrotyogtattam, hozzáadtam a paprikát és a legvégén a paradicsomot. Hagytam jól szétfőni, közben ízesítettem sóval, borssal és petrezselyemmel. Mikor elkészült félretettem. A krumplit leszűrtem, kis tejjel átnyomkodtam és megszórtam bőségesen szezámmaggal. Majd jól átpasszíroztam még egyszer.
Egy tepsibe olajat öntöttem és párizsi szeletekkel telepakoltam. A szeletek közepére szedtem a zöldségből és megszórtam sajttal. Körülbelül 15 percre a sütőbe tettem. 

Ennyi. Hát nem egyszerű? 

Készült:

  • 2 fej vöröshagymából
  • 3 kisebb paradicsomból
  • 1 mini kaliforniai paprikából
  • pár szem gombából (kb. 5-6 db.)
  • 6-7 szelet párizsiból
  • 7-8 nagyobb krumpliból
  • kis tejjel
  • szezámmaggal
  • kis reszelt sajttal
  • sóval
  • borssal
  • petrezselyemmel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése