2012. december 8., szombat

Egyszerű zöldségleves

Bárki, bármikor, bárhogyan elkészítheti. De egy olyan hideg napon, mint a mai, amikor a fokok mínuszban tolják, egy tál meleg leves életmentő lehet.
Az elkészítése nem kíván nagy szaktudást, a lényeg az alapanyagokon műlik.


Én felhasználtam hozzá:
  • 4 répát
  • 1 karfiolt
  • 3 krumplit
  • egy kis darab póréhagymát
  • borsókonzervet
  • csigatésztát
  • vegetát
  • egy maréknyipetrezselyemzöldet
  • olajat

Kis olajon a felaprított hagymát, répát és krumplit picit megizzasztottam, majd hozzáadtam a rózsákra szedett karfiolt és felöntöttem vízzel. Bőségesen ízesítettem vegetával, megszórtam petrezselyemzölddel. Mielőtt forrni kezdett volna, hozzáadtam a csigatésztát és hagytam, hogy minden alkotóeleme jó puhára főjjön. Mielőtt lezártam volna pár kanál borsókonzervet is belecsempésztem, és pár percig még hagytam bugyogni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése