2012. december 23., vasárnap

Sült gomba naranccsal

Szerettem volna egy kis ünnepi hangulatot csempészni a kajába is, hisz nemsokára itt a Karácsony. A recept a fejemben motoszkált egy ideje, és eljött az idő, hogy életre keltsem.
Néhány gombát megpucoltam, a kalapjait félretettem. Kis olajon apróra vágott vöröshagymát megpirítottam, majd feldarabolt paradicsomszeleteket, kukoricát adtam hozzá, ételízesítővel és petrezselyemzölddel ízesítettem.
Mielőtt lezártam volna, egy fél narancs héját ráreszeltem és pár percig hagytam még összefőni. Egy serpenyőbe bő olajon a gombák mindkét oldalát megpirítottam kicsit és kiskanállal a kalapokba tettem a narancsos zöldségből.
Akár vendégváró falatokként is tökéletesen megállják a helyüket. A narancsnak köszönhetően pedig pikáns, ünnepi ízvilágot sikerült varázsolni hétköznapi alapanyagokból.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése