2012. szeptember 6., csütörtök

Gombával töltött burgonya

Kivételesen zöldség napra ébredtünk a tegnap. És mivel már jó ideje valami jó kis gombás kajáról ábrándoztunk (igazából cseh gombás levesről), meló közben elkezdtem törni a fejem, hogy milyen jó kis fogást készítsek ebédre.
A krumplit megfosztottam a héjától, akárcsak a gombát is. A krumplit sós vízben feltettem főni, azalatt egy fej gombát apróra vágtam, és megpirítottam kissé, majd a gombát is rádobtam, és hagytam jól megpuhulni, párolódni, majd amikor kezdett puhulni, akkor sóztam, borsoztam, és jól megszórtam petrezselyemzölddel. És pár percig még forgattam, hogy jól összekavarodjanak az ízek.
A krumplit is csak félpuhára főztem, és kikanalaztam a belsejét. Majd a gombát betöltöttem, még fűszereztem kicsit, lefedtem egy paradicsomszelettel és megszórtam petrezselyemmel. Majd kiolajozott tepsibe állítottam őket és addig hagytam bent, amíg jól át nem sült, és pirulni nem kezdett a krumpli.
Annyira jól nézett ki, és az illata is olyan ínycsiklandó volt, hogy egyenesen a tepsiből kikapva  jól megkóstolgattuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése