2012. szeptember 4., kedd

Házi puding étcsokival

Avagy mihez kezdj, ha történetesen nincs otthon egy tasaknyi Dr. Oetker?

Szeretjük a csokipudingot. És szeretjük az étcsokit is. E sikeres párosítás tudatában az este úgy döntöttem, hogy egy életem, egy halálom, én bizony készítek egy kis csokipudingot. Miután felkutattam minden lehetséges helyet, kiderült, hogy nincs otthon pudingpor. Csak semmi pánik, elkészítem házilag.

Kell hozzá:

  • fél liter tej
  • 5 ek. cukor
  • 2-3 ek. kakaó 
  • 2-3 púpos ek. liszt
  • 1. ek vaj
  • étcsoki
Egy nagy tálba öntöttem előbb egy kis tejet, hozzáadtam a cukrot, a kakaót és a lisztet, majd a többi tejjel együtt csomómentesre kavartam. Majd átöntöttem egy edénybe, 5-6 kocka étcsoki társaságában feldobtam a tűzre és őrizgettem, kavargattam. Mikor már jó sűrű volt, akkor a vajat is eltüntettem a forró masszában. Átkanalaztam két tálkába és készen is volt. Nem igazán hagytuk kihűlni, mert nem bírtunk ellenállni a látványnak. Ha szereted a csokit és a pudingot, vagy a kettőt együtt, akkor tökéletes kombináció.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése