2012. szeptember 3., hétfő

Chilis krumpli

Ebédről megmaradt egy jó nagy adag főtt krumpli. És estefele ettünk volna valami könnyű kis kaját. Gondoltam feltuningolom kicsit a krumpli egy részét, úgyis zöldség napunk van, máskor nem lehet büntetlenül enni főtt zöldséget.
Először úgy döntöttem, hogy kis olajon pirítok pár hagymaszeletet, és azt dobom rá a krumplira, de menet közben (a hagymát kavargatva) úgy döntöttem, inkább kis hagymás krumplit ennék. Az ugye nem egy nagy kunszt, ha a hagyma már jól átpirult, mehet rá kis pirospaprika, és összedobom a krumplival. 
Ám volt otthon chili paprika por (nemrég kedvesem isteni chilis csokis piskótát sütött), és a hagymára ebből szórtam. A krumplival összekutyultam az egészet, és indulhatott is a poci felé vezető úton. 
Egyrészt jól esett, mert alapból is szeretem a hagymás krumplit, de a pikáns chilis hagymával egyáltalán nem a hagyományos ízvilág. 
És miután elfogyott, készítettem egy újabb adagot a maradék krumpliból. 

1 megjegyzés: